Reeglid: Liikuda tohib ette, taha, vasakule, paremale aga mitte diagonaalselt. Ülesandekaardi tagumisel küljel on lahendus ja teekonna järjestus. Värvid UFO all näitavad, mis järjekorras tuleb lehmad ülesse korjata.
Ära lase lehmadel kokku põrgata seinadega. See lõhub ahela. UFO-t ei tohi mängulaualt ülesse tõsta mängu ajal.
Kui ülesandekaardil on silo pall, siis UFO ei tohi sellest üle sõita isegi siis, kui tal pole ühtegi lehma korjatud.
Esimest magnetit korjates vajuta õrnalt UFO magnetile.
Seinad: Et täita oma missioon, tuleb sul ületada seinu. Seinad on erineva kõrgusega.
Punast seina ületades ei saa sa kaasata ühtegi lehma. Rohelisest seinast üle minnes saad kaasa võtta ühe lehma, valget ületades kaks lehma ja kollasest üle minnes võib olla kaasas kolm lehma.
Geeniuse tase:
Sellel tasemel on kohad, kus sa saad vahepeal lehma ajutiselt maha asetada.
Need kohad on märgistatud rohelise ringiga. Maha võid panna ainult lehmad, mitte punast pulli.
Et võita, pead sa korralikult planeerima oma maha panemised ja ülesse võtmised.
Käikude järjekord ja teekond on ülesandekaardi teisel küljel märgitud vasakult paremale.
V-tähendab lehma mahapanemist, A-tähendab üleskorjamist.
Lehmade rünnak (Invasion of the Cow Snatchers) pakendis on: Mängulaud (+läbipaistev kate), UFOmagnet, silopall, 60 ülesandekaarti(erinevate raskusastmetega), 5 värvilist magnetit, 3 punast seina, 2 kollast seina, 2 rohelist seina, 2 valget seina, 5 rohelist mängunuppu(geeniuse taseme jaoks), mängujuhend.
MÕÕDUD
Laius: | 6,0 cm |
Kõrgus: | 24,0 cm |
Pikkus: | 25,5 cm |
http://www.revell.de
http://www.ecoiffier.fr/
http://www.ecoiffier.fr/